Thursday, April 1, 2021

Thursday, 4/1

 És boldog április bolondok napját!

Valójában nem fogok sokat írni ide, de arra gondoltam, hogy KELL írnom egy kicsit, ha valaki kitalálja, hogy ezt a bejegyzést magyarul tettem fel, és képes vagy maga lefordítani, vagy, mint én, találni egy webprogramot hogy megtegyem helyetted.

Úgy értem, nem gondoltad, hogy valójában tudok magyarul, igaz?

Az a vicces, hogy valójában ezt a blogot akartam közzétenni azon ó, 3 millió nyelv egyikén, amelyen a C-3PO állítólag a „Csillagok háborújában” beszél, mert ha hiszed, ha nem, néhány hete olvastam, hogy ott több „Star Wars” nyelvű fordító az interneten, mint bármely más nyelv esetében. Sajnos úgy tűnt, hogy egyiket sem találtam. Vagy legalábbis bármelyik működött.

Aki tudta? Valójában nem hiszel el mindent az interneten.

Tehát ahelyett, hogy ezt egy bolygón kívüli nyelven tenném közzé, úgy gondolom, hogy ezt az egyik legfurcsább nyelven tenném közzé, amivel valaha találkoztam. És hidd el - ez az egyik legfurcsább nyelv, amellyel valaha találkozhatsz. Most itt van a húsvéti tojás a mai bejegyzésben.

Kattintson erre a linkre -

https://en.eprevodilac.com/prevodilac-madjarski-engleski

És eljut egy webhelyre, ahol lefordíthatja a blogot, és elolvashatja, amit írtam. Sok szerencsét!\

(jim@wmqt.com)

No comments:

Post a Comment